Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Starałem się tworząc grę o jak najmniejszy udział mechaniki, a większy zwykłej zabawy pisaniem, bo o to mi w gruncie rzeczy chodziło.
Niemniej wprowadziłem do gry element nazwany przeze mnie koszty/zyski, w której co turę będziemy podliczać co straciliśmy, a co udało nam się uzyskać.
Na start każdy z graczy otrzymuje:
Złoto: 100
Żelazo: 100
Drewno: 100
Żywność: 100
Zysk:
+ 100 zasobu co turę, który jest podstawowy surowcem danej prowincji.
+ 50 pozostałych zasobów co turę.
+ 1 złota za każdego człowieka w królestwie.
Koszty:
Ludność: Jeden człowiek to wydatek 1 jednostek żywności oraz 1 drewna. Dodatkowo co turę za każdą jednostkę tracimy 1 jednostkę żywności.
Koszt wojska opisany jest szerzej w tym temacie: wojsko
W przypadku wojny żołnierze pobierają oprócz wyżej wymienionych zasobów, co turę 3 złota i 3 żywności w przypadku agresora i 2 złota oraz 1 żywności w przypadku obrońcy. Gdy bitwa toczy się na otwartym terenie koszt ten wynosi 1/1.
Offline
Strony: 1