Moje Królsetwo!

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Start forum... soon.

#1 2015-10-15 17:49:45

Wieszcz
Administrator
Dołączył: 2015-10-08
Liczba postów: 9
Windows XPFirefox 41.0

Koszty/zyski

Starałem się tworząc grę o jak najmniejszy udział mechaniki, a większy zwykłej zabawy pisaniem, bo o to mi w gruncie rzeczy chodziło.

Niemniej wprowadziłem do gry element nazwany przeze mnie koszty/zyski, w której co turę będziemy podliczać co straciliśmy, a co udało nam się uzyskać.



Na start każdy z graczy otrzymuje:

Złoto: 100
Żelazo: 100
Drewno: 100
Żywność: 100




Zysk:

+ 100 zasobu co turę, który jest podstawowy surowcem danej prowincji.
+ 50 pozostałych zasobów co turę.
+ 1 złota za każdego człowieka w królestwie.



Koszty:

Ludność: Jeden człowiek to wydatek 1 jednostek żywności oraz 1 drewna. Dodatkowo co turę za każdą jednostkę tracimy 1 jednostkę żywności.

Koszt wojska opisany jest szerzej w tym temacie: wojsko
W przypadku wojny żołnierze pobierają oprócz wyżej wymienionych zasobów,  co turę 3 złota i 3 żywności w przypadku agresora i 2 złota oraz 1 żywności w przypadku obrońcy. Gdy bitwa toczy się na otwartym terenie koszt ten wynosi 1/1.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot